تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ب.ظ

شیطان

شیطان می گوید:

1)مسلمانی که صدای اذان را می شنود ونماز را ادا نمی کند(پدر من است).

2)مسلمانی که اضافه خرجی می کند(برادر من است).

3)مسلمانی که از امام پیشتر به رکوع می رود(پسر من است).

 4)خانم مسلمانی که با آمدن میهمان اعصاب خرابی می کند(مادر مناست).

 5)خانمی که بدون چادر(سر برهنه)می گردد(خانم من است).

6)مسلمانی که بدون گفتن بسم الله شروع به غذا خوردن می کند(اولادمن است).

7)مسلمانی که این حرف ها را به دیگران برساند(دشمن من است).

 8)مسلمانی که خاموش بنشیند و به کسی چیزی نگوید(دوست من است).

 حالا متعلق به شما است که مرا دوست بدارد یا دشمن؟

 



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

شیطان

دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ب.ظ

شیطان می گوید:

1)مسلمانی که صدای اذان را می شنود ونماز را ادا نمی کند(پدر من است).

2)مسلمانی که اضافه خرجی می کند(برادر من است).

3)مسلمانی که از امام پیشتر به رکوع می رود(پسر من است).

 4)خانم مسلمانی که با آمدن میهمان اعصاب خرابی می کند(مادر مناست).

 5)خانمی که بدون چادر(سر برهنه)می گردد(خانم من است).

6)مسلمانی که بدون گفتن بسم الله شروع به غذا خوردن می کند(اولادمن است).

7)مسلمانی که این حرف ها را به دیگران برساند(دشمن من است).

 8)مسلمانی که خاموش بنشیند و به کسی چیزی نگوید(دوست من است).

 حالا متعلق به شما است که مرا دوست بدارد یا دشمن؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی