تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ

شب آفتابی

امشب

آسمان دلم آفتابیست ...



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

شب آفتابی

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ق.ظ

امشب

آسمان دلم آفتابیست ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۵

نظرات  (۳)

آسمون دل ما رو هم طوفان زده :|
پاسخ:
همیشه بعد طوفان آسمون بی اندازه صاف میشه ..
خوش ب حال دلتون ک قراره صاف بشه ..صاف تر از این ...
خوش ب حالش ..
آسمون دل من تا چن روز پیش از طوفانیم بدتر بود . ولی الان یه کم بهتر شده فقط واسه اینکه "یه کم" فهمیده که چقدر عاشقانه دوسش دارم...:)
پاسخ:
آسمون دلم عجیب ابریست ....
۰۶ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۴ صادق خورابلو
آسمون دل منم ابری همراه با بارش باران و تگرگ در روز های آخر هفته نیز  با بارش برف همراه است
دیگه به معنای واقعی کلمه داغون شدیم رف

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی