تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

دییونه

    اینا که تو خیابون راه میرن و یهو با خودشون میخندن

    .

    .

    آدمایی ان که با خاطره هاشون زنده ان

    .

 

    .

    ..

    دیوونه نیستن، فقط یکم خسته ان



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دییونه

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ب.ظ

    اینا که تو خیابون راه میرن و یهو با خودشون میخندن

    .

    .

    آدمایی ان که با خاطره هاشون زنده ان

    .

 

    .

    ..

    دیوونه نیستن، فقط یکم خسته ان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۹

نظرات  (۳)

۱۹ مرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۸ نوید عباسپور
من حتی با خودمم حرف میزنم ، بحث میکنم ، قهر میکنم :))
البته من بیشتر دیوونه ام تا خسته !!
راستی خسته نباشی سردار ;)
بعضی شبها حال عجیبی دارم ...
یه دلتنگی
یه بغض
یه دلواپسی بزرگ
نه بخاطر اینکه تنهام ...
نه ...
بخاطر اینکه بریدم
حتی از خودم ...
امشب هم
مثل هرشب
از اون شبهاست ...
یه کم خسته نیستن خیلی بیشتر از اینا خسته ترن ولی همه همیشه بهشون میگن دیوونه!!!! ممنون قشنگ بود
پاسخ:
هر چند عمین و خسته را می مانیم .. خونین و ز دام رسته را می مانیم
این سرخی ما نشانه پیروزی است .. شمشیر ب خون نشسته را می مانیم
..
خاهیش..[گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی