تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

سلطان عالم

هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است
پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است
با خبر باشــید ای چشم انتظاران ظهــــور
بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سلطان عالم

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ب.ظ

هر کجا سلطان بود، دورش سپاه و لشکر است
پس چرا سلطان خوبان بی سپاه و لشکر است
با خبر باشــید ای چشم انتظاران ظهــــور
بهترین سلطان عالم از همه تنهاتر است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸

نظرات  (۶)

سلام
هستن
ولی
 گمنام
..

۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۱۸ mahjobeh modanloo
وب زیبایی دارید
به ما هم سر بزنید
چطوری سردار خبری ازت نیس خوبی
منتظر مطالب قشنگت هستم
سلام وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید
سلام عالی بود بازم میام
سلام چرا وب به این پر محتوایی اپ نمیشه؟
پاسخ:
سلام دوست عزیز
کمی مشغله ام زیاده
اما سعی میکنم سریع تر اپ کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی