تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۲ ب.ظ

نخند

من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین!
چرا نگاه میکنی؟؟؟
تنها ندیده ای؟؟؟
به من نخند...
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم...



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نخند

جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۲ ب.ظ

من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم همین!
چرا نگاه میکنی؟؟؟
تنها ندیده ای؟؟؟
به من نخند...
من هم روزگاری عزیز دل کسی بودم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۱

نظرات  (۳)

آدمیست دیگر
یک روز حوصله
هیچ چیز را ندارد
دوست دارد بردارد
خودش را بریزد دور
حسین پناهی
سلام. با اجازتون از پستهای وبلاگتون جای دیگه استفاده میکنم
امیدوارم حلال کنین و راضی باشین
چرا ج کامنت ها رو نمیدین؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی