تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ق.ظ

تغییر


دارم زندگیمو تغییر میدم

اگه دیدی خبری ازم نیست ، بدون تو یکیش بودی ...



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تغییر

پنجشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ق.ظ


دارم زندگیمو تغییر میدم

اگه دیدی خبری ازم نیست ، بدون تو یکیش بودی ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۳

نظرات  (۲)

مطالب خوبی داری
پاسخ:
ممنونم عزیز
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۰۶:۱۶ افسر سایبری
سلام و عرض ادب و احترام
از حسن نظر و ارادت شما کمال تشکر و قدر دانی را دارم.
التماس دعای خیر
پاسخ:
و علیکم السلام
لطف کردین برادر
محتاجیم به دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی