تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ

محرم...

سعی کن حرص و طمع خانه خرابت نکند / غافل از واقعه روز حسابت نکند

ای که دم می زنی از عشق حسین بن علی / آنچنان باش که ارباب جوابت نکند . . .


سلام عرض میکنم به همه دوستای گلم امیدوارم طاعات و عباداتتون قبول حق باشه، تواین روزا، تو دعاهاتون، درد دلاتون با خدا مارو هم فراموش نکنید واسه همه کنکوریا(به خصوص من) هم دعا کنید هم قبول شن( از یه رشته خوب )و هم عاقبت بخیر شن...

مؤیدباشید




نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

محرم...

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ب.ظ

سعی کن حرص و طمع خانه خرابت نکند / غافل از واقعه روز حسابت نکند

ای که دم می زنی از عشق حسین بن علی / آنچنان باش که ارباب جوابت نکند . . .


سلام عرض میکنم به همه دوستای گلم امیدوارم طاعات و عباداتتون قبول حق باشه، تواین روزا، تو دعاهاتون، درد دلاتون با خدا مارو هم فراموش نکنید واسه همه کنکوریا(به خصوص من) هم دعا کنید هم قبول شن( از یه رشته خوب )و هم عاقبت بخیر شن...

مؤیدباشید


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۴

نظرات  (۲)

۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۰ نوید عباسپور
ایشالا همه کنکوریا رتبه یــــــک بشن :|
شمام هر چی دوس دارین قبول شین ...
مام مشروط نشیم ...

مگه میخاین کنکور بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ...
موفق باشین
پاسخ:
ان شاالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی