تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ

با هر کسی رقابت نمی کنم




سکوت می کنم و او فکر میکند بازی را برده

ولی هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم !





نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

با هر کسی رقابت نمی کنم

دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ



سکوت می کنم و او فکر میکند بازی را برده

ولی هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم !



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۷

نظرات  (۱)

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۴۰ نوید عباسپور
بذار با فکرش خوش باشه ، یه روزی گوشاش باز میشه و سکوتی که کردی پرده گوشهاشو پاره میکنه !
پاسخ:
سکوتی می کنم رسا تر از هر فریادی ...
منظورم از این پست اون جریان نبود ها ... ی چیز دیگه رو می گم ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی