تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش
جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ب.ظ

هرچی می خای باش


یکی از بهترین دیالوگ هایی که شنیدم :

(خسرو شکیبایی ):

ببین دلخوری .. باش

عصبانی هستی ..باش 

قهری ...باش

هرچی میخای باش ...

ولی حق نداری با من حرف نزنی ...

فهمیدی ؟!؟!



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهاتــــــــــــــــــرین ســـــــــــــــــردار

من تنها ، تنهاترین سردار ، سردار مشکی پوش

خنده و طعنه به اشعار و شعارم بزنید
تیر غم بر دل بیچاره و زارم بزنید
**

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

هرچی می خای باش

جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ب.ظ


یکی از بهترین دیالوگ هایی که شنیدم :

(خسرو شکیبایی ):

ببین دلخوری .. باش

عصبانی هستی ..باش 

قهری ...باش

هرچی میخای باش ...

ولی حق نداری با من حرف نزنی ...

فهمیدی ؟!؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۰

نظرات  (۱)

میدونم میاد اینجا پس میخام بهش بگم
هرچی میخای باش ولی حق نداری به من اخم کنی اینجوری دلمو میشکنی:(فهمیدی؟؟؟
پاسخ:
اگرم تا حالا نفهمیده بود ... الان دیگه فک کنم کاملن ملتفت شده باشه .... D-:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی